start counter

Friday, July 22

Dresam soriceii -3

Azi la casute ...
... cum am sosit, cum au devenit atenti ...
...curiosi sa vada ce le-am adus .
Aluneee !

Mai sunt alune ? Ia sa le caut sub scaun, poate mai gasesc ceva ! 

Hai la tata, Veve, ca am aluna !

Uite ca a venit si veverita cu coada rosie !

Si-a luat aluna si s-a dus in pom sa o manince fericita ...
Si a venit primul chipmunck si s-a aratat foarte curios de un biscuite ...
Apoi s-a invirtit pe linga Omu' Meu impreuna cu veveritele ...
... aspira seminte ...
... Daca a vazut ca nu il alungam, a inceput sa cotrobaie in pungi, dupa mincare ...
A descoperit punga cu alune, da' era innodata. Asta nu l-a impiedicat sa roada plasticul si sa-i faca gaurele ...
Wow ! Si ii dai voie ?
Eh, las' sa-si faca damblaua, ca e mititel si curios si tocmai a descoperit coaja de banana ! !
Gata, s-a plictisit de banane ! Tot mai interesanta ramine punga cu alune ...
Soricelu', stai ca iti desface tata punga !
Da' trebuie sa-mi iasa si mie ceva la schimb, sa stii !
Ma lasi sa pun mina pe tine ? Asa, usurel, sa nu te sperii ...
Mah, nu fugi ! Soarece nerecunoscator !

Nu a durat mult, ca a venit din nou ...

Si s-a apucat sa cotrobaie pe linga noi, prin pungi, pe linga pungi ...
Pe cind minca toata lumea linistita, un Blue Jay isteric s-a trezit sa sune alarma ca vine soimul ...
In secunda doi s-a facut pustiu la casute ! Ramasese doar o turturica ce nu a mai apucat sa zboare, asa ca s-a facut una cu pamintul si ramasese nemiscata, ca soimul detecteaza in primul rind dupa miscare .
O veverita a intepenit in pom dupa ce s-a culcat de-a lungul unei crengi, incercind sa se confunde cu ea ...
Si eu m-am ascuns !
Veverita asta a incercat sa fuga dar nu a mai avut timp, asa ca a intepenit la radacina copacului. Freeze !
I-am facut film, in care se poate auzi Blue Jayul cum zbiera isteric si veverita intepenise ...


Acum ca s-au linistit lucrurile, au inceput sa revina animalele ...

-----------
Un cuplu de Grackle mincau din casute ...
S-au intors si veveritele ...
Problema cu veveritele e ca sperie soriceii si ii pun pe fuga, sa le ramina lor alunele. Indiferent cite alune le-ai da veveritelor, ele tot fugaresc soriceii pentru ca se bat pe teritoriu, nu neaparat pe mincarea din fata lor.
Uite ca vine soricelu ' !
Sa vina, sa nu vina ...
Hai ca vin linga mama, ca acolo nu-s asa multe veverite ...
... si maninc direct din borcanul cu alune ...
... in timp ce tata ma apara de veveritele rele !


A tot furat alunele din borcan si a facut ture cu alunele la vizuina ...


... si la final m-a investit cu toata increderea lui de soricel si m-am topit toata cind l-am vazut : a mincat intors cu spatele la mine ! Pentru animale e big deal sa ramina cu spatele descoperit, ca pot fi atacati prin surprindere fara ca ei sa observe.

De la mine s-a dus inapoi la Omu' Meu sa-i cotrobaie din nou in pungi ...
Soricelu', ma lasi sa te mingai ?
Hai ca iti dau sa maninci din palma ! ...


In sfirsit, a venit sa manince din palma si s-a lasat scarpinat sub barbie ! Am declarat soriceii dresati ! Partea buna e ca nu trebuie dresat decit un singur animal, ca celelalte se vor veni si ele ... natural ! Animalele se spioneaza intre ele si daca vad ca un soricel are incredere in noi, vin si ele ca si cind am fi fost prieteni dintotdeauna ! Noi am crezut ca am dresat un singur soricel, pina cind s-au intilnit doi la pungi si au inceput sa se bata pe alune ... Am vazut ! Am vazut tot !

Gata, asta a fost tot ?
Pina acum suntem asa : Chitzi vine si maninca din palma cind il chem ... cind are chef, desigur !

1 comment:

  1. Frumosi de pica, soriceii acestia! Si ce viteza au!!! La cat sunt de mici cred ca i-ar calca si-o rață (ca nu-i vede). :-)
    Acolo unde "tata" ii apara de veverite apare un soricel fix pe dupa adidasii lui (se vede la final de film cum isi iteste capul) ❤
    Ma bucur pentru voi, 'ca mananca acum din palmele voastre! Si ma bucur si pentru mine, 'ca tare-mi place cum o fac micutii! ❤
    Ma bucur ca soimul n-a vanat acolo nici de data aceasta! tare faza cu alarma si imediat "stop-cadru".

    ReplyDelete