start counter

Saturday, July 2

Marmota Mofturoasa

                                      Azi la padure ...

M-am dus sa las mincarea pentru marmote si am asteptat putin, sa vad cine vine...

                  Intii a venit ciocanitoarea sa ceara alune ...

                                   ... pe care si le-a luat...

 

                            ...si s-a urcat in pom ...

                                      ... sa le manince.

Blue Jayul ma pindea de pe o crenguta chiar linga pomul unde aveam intilnire cu ratonu' si marmota ...

Vazuse ca am hranit ciocanitoarea si devenise nervos ca vrea si el, da' se teme sa sara jos asa aproape de mine. Asa ca ma supraveghea atent ...

                        ... si se tot foia nervos pe creanga...

Intre timp, a vazut ca a venit chipmunckul care aspira toate alunele ...

... si asta l-a facut sa fie si mai nervos, pina cind si-a  luat inima in dinti sa coboare mai aproape de pamint. Sa sar, sa nu sar ...

Hai mah, sari odata !  Monstruletul statea cocotat pe o buturuga la vreo 3 metri distanta ca sa fie safe si supraveghea cuios intreaga scena ! Intepenise de uimire mititelu' ca era greu sa inteleaga cine sunt si de ce treaba am cu maimuteii.

                                   Hai mai, sari odata !


Veveritoiul asta statea si el la o distanta safe si supraveghea ce se intimpla cu maimuteii curajosi care vin la mine sa primeasca mincare. Daca e o capcana ?

Si vad ca vine marmota dintr-o directie neobisnuita ; din spatele meu !

                            Marmo', vrei banana ?

                     A mincat putin din banana aia...

... si apoi a aruncat-o pe jos si a plecat inspre vizuina ! Cel mai probabil ca era satula si nu mai putea minca.

Si am strigat-o sa vina inapoi, ca am mai multe chestii de mincat ! Hai Marmo', vino la mama !

   Hai ca vin ! De data asta din directia corecta, dinspre padure ...

                                         Ce imi dai ?

                                         Biscuite ?

                       Bine, hai ca fac un efort si il maninc !

                               Ce mai imi dai ? Paine ?

                  Nu, paine nu maninc. Ti-am zis ca sunt satula ?

                          Altceva, ce mai imi dai bun ?

Bine, uite ca maninc si banana, da' numai ca sa fii tu multumita ca nu le-ai cumparat degeaba, asa sa stii !

                    A mincat o bucatica de banana ...


Si a inceput sa caute in jurul meu, ca si cind nu ar stii ca mincarea era in pungi in fata ei si trebuia doar sa-si aleaga. Dar nu ... Marmo' se alinta si voia sa-i dau eu sa manince ! Exact asa se alina anul trecut cealalta marmota! Aia voia sa ii tin eu cu mina banana sau biscuitele si ea sa rontaie.

                         Marmo', vino ca ti-am pus alune !

A mincat alune pe saturate, s-a dus apoi sa verifice farfuria ratonului si a plecat inapoi in padure ...

         Eu m-am dus sa vad ce se mai intimpla pe la casute ...

                                Era liniste si pace ...

                       Grackles cintau in cor in copaci ...

  ... si urmareau cu ginduri erotice femeia ...

     Venisera si ciocanitorile care scirtaiau una la cealalta ...

... si dupa ele a indraznit si ciocanitoarea portocalie ...

                   ... ca ea e cea mai fricoasa din padure .

  Ratoii erau ocupati sa manince grauntele puse pentru turturele ...

                                     Iar veveritele ...

                            ... se dadeau huta cu casuta ...

                            Apoi a venit ratonu' din padure ...

               Cum imi simte mirosu', cum vine sa-i dau paine !

                                      Si-a luat felia si s-a dus cu ea ...

... sa o manince in pom, ca erau multi oameni agitati si urlatori prin zona si mititelu' se teme.

Cu atitia oameni car eveneau sa hartuiasca animalele de la casute, e clar ca va fi pustiu si nu are rost sa mai astept. Mai bine ma duc pe linga riu in padure, sa vad ce mai e pe acolo ...

Uite ce am gasit ! Vizuina bondarilor ! I-am vazut cind intrau inauntru ...

                            Mergind eu prin padure ...

... am gasit niste tufe de Catnip, marijuana pisiclor. Toate mitzele sunt innebunite sa se drogheze cu Catnip pina se fac pulbere ...

 La noi se vinde buruiana in Pet stores , asa ca am cules-o, ca am o cunostinta care are o pisica de apartament.

 Cum sa nu fie bucuroasa mitza cind ma vede, daca ii duc droguri ?

 Catmint, planta care contine aceeasi substanta care face mitzele high, insa in cantitati mult mai mici, dar are in plus o aroma de menta ( si e planta medicinala ca si Catnipul ).

                                            La riu ...

                          ... doua rate faceau baie ...

                             .. si isi curatau de zor penele ...

                                    

                                         Inapoi in padure ...

... am gasit o poienita cu May Apple care e in sezonul de inflorire.

In tot cimplul ala cu plante, abia am gasit citeva care aveau flori !

                       Maximum 10 am numarat .

Cineva si-a depus ouale pe o frunza de May Apple ...



Padurea era plina cu frunze arse care cadeau din copaci la sfirsitul lui mai de parca era toamna. Nu toti copacii erau afectati de radiatii, ci doar unii, care-s mai sensibili. Am adunat citeva frunze.

                                      Mai indeaproape ...


 Cind m-am intors la casute, Omul Meu era ocupat sa lamureasca o veverita sa-i manince din mina alune ...

... iar Blue Jay-ul spiona veveritele ca sa le fure alunele !

                                         Si ce daca ? !

                                      Am obosit ...

                        Mai maninc o aluna si am plecat !


2 comments:

  1. Ce "cazuta" e veverita din penultima poza! :)) N-o fi dat si ea de Catnip?! :)
    Sunt frumusele florile de May Apple - mi se par cunoscute, ca aspect, cu ceva ce am vazut si pe la noi (dar la cat ma pricep eu!...)
    Asteptam cu nerabdare sa ajung la episoadele din iulie, dar mi-am tinut in frau nerabdarea, sa vad cat mai multe episoade pe care le-am ratat independent de vointa mea.

    ReplyDelete
  2. Catnipul nu are efect la vevrite, dar nu era dormita, ci pur si simplu le este cald si lene si maninca asa ... atirnati ...

    ReplyDelete