start counter

Saturday, October 24

Conflict intre generatii veveritesti ...

S-au intalnit la geam, Nebunelu' si cu ma'sa. Si in loc sa se pupe. au inceput sa maraie si sa se muste. Drept pentru care, Nebunelu' a sarit pe jaluzele, iar ma'sa direct in pat, si de acolo a dat fuga in baie, sa se ascunda sub cada ( stia drumul, ca anul trecut a facut aceeasi figura ). Iar eu m-am dus sa o linistesc si sa-i fac poze compromitatoare ...





Si pentru ca veverita de sub cada, nu a fost incantata, si clantanea din dinti sa ma sperie, am lasat-o in pace sa se linisteasca. Insa, cand m-am intors in camera, l-am vazut pe Nebunel cum sapa de zor in ghiveci, sa-si ascunda alunele ( daca tot a prins momentul potrivit... )


L-am certat si l-am dat afara din ghiveci. Iar el, de nervi si de draci, si-a scuturat puricii pe pervaz, apoi a facut pipi si a sarit afara ...



Veverita de sub cada a iesit dupa vreo 5 minute, pentru ca am facut liniste. A iesit tiptil, tiptil, a trecut pe langa scaunul meu , si a sarit pe geam afara.
A doua zi a venit la geam si nu ma baga in seama, ca era suparata pe mine ! Daca o strigam, se intorcea cu coada spre mine, sau pleca. Acuma, scuzele nu pot sa mi le prezint, ca nu intelege decat "Hai Veve" !
Ah, da : dupa ce tot scandalul s-a potolit, desigur, Nebunelu' a venit din nou la geam sa manace, si ma privea gales, cu pamant pe nas ...


  

1 comment:

  1. Hahaha, la fel am patit si noi:))))

    Ce chin pana sa scapam de ei....Se ascundeau peste tot refuzand sa iasa din casa...
    Nesimtire mare de tot!!!
    :)))

    ReplyDelete