start counter

Tuesday, October 27

Nu vreau sa plec...

Mai intai a venit toata gasca sa ceara mancare : Curajosu', Ascunsu' si Galma. O buna bucata de vreme veneau impreuna cu Fricosu', mama lor. Curajosu' se urca la geam, urmat de Galma, iar mama lor manca sub geam si ma supraveghea cu atentie, sa fie sigura ca totul e sub control...

Au mancat pe saturate toti ...


 
Dupa care s-au dus sa bea apa. Asta e cam complicat de facut, pentru ca tot mereu se incurca in sforile cu care am legat caserola ( dupa ce pleaca ratonii, trag de sfori si iau in casa caserola ).


 
Curajosu' a ramas pe pervaz, pentru ca era mult mai interesant pentru el, sa exploreze casa : aici, in incercarea de a se catara pe pereti.


Daca nu a avut mare spor cu cataratul, a sarit in ghiveciul cu fasole si s-a apucat de sapat ! L-am certat si i-am zis ca n-are voie, asa ca s-a gandit ca ar fi foarte nimerit daca ar sari pe masa : noroc ca i-am ghicit intentia ( prea se uita cu jind la masa ! ) si am reusit sa il opresc la timp. In final, a batut in retragere pe pervaz.


Aflat pe pervaz, nuu a mai vrut sa plece din casa : s-a infipt cu gherutele in rama pe care culiseaza geamul, si se tinea tare . Eu il impingeam, el opunea rezistenta....Asa am descoperit metoda infailibila, de a convinge ratonii sa coboare : iau rama cu plasa de tantari, si le-ao pun in fata. Ei intorc capul, eu mut rama dupa ei, astfel incat sa o aiba mereu in fata ochilor : asta ii determina sa coboare. Functioneaza fara gres, de fiecare data, la oricare raton !



No comments:

Post a Comment