start counter

Monday, October 26

Mami nu se supara !

Fricosu', ratonul care anul trecut era puisor, acum a nascut . In rima zi, a fost precaut si mi-a adus la geam doar un singur puisor, ca sa tatoneze terenul, sa vada daca ma comport corespunzator  cu el !

Pe pervaz a urcat Fricosu', si m-a anuntat ca a venit si vrea mancare. Si in mod curios, in loc sa astepte mancarea, a coborat repede ! Cand m-am uitat jos, era acolo un puisor mititel, un ghem de blana, care nu avea nici cea mai mica urma de teama !


Am mancat de m-am umflat, si promit sa pap tot ; pana crap !

Din cand in cand, mami verifica daca ma simt bine...


 
Jucarele n-am primit,   asa ca trebuie sa imi gasesc de joaca cu ce gasesc ...

 
 
A inceput sa curga un suvoi de apa de la geam, si m-am repezit sa-l prind din zbor. N-am reusit decat sa ma ud si sa-mi ciufulesc balnita  

 Mami ma iubeste si ciufulit...
 
 

No comments:

Post a Comment