start counter

Saturday, October 24

Operatiunea Castana, part.1

Am adus castane pentru Nebunel. I-am dat doua castane, pe care a dat fuga sa le ascunda, dupa care am considerat ca sunt suficiente, si i-am pus doar alune pentru mancare. Doar ca el a fost de alta parere, si a considerat ca e foarte nimerit sa vina la furat castane. Mai intai a cercetat atent terenul, sa vada unde se afla "comorile" :



Trei castane erau pe masa . A incercat varianta cu mersul pe sub scaun si pe sub masa, insa s-a razgandit. Dupa care, a incercat varianta cu saritul pe masa : a nimerit direct in farfuriuta, care a cazut pe podea. El s-a speriat si a zbughit-o inapoi pe pervaz : tot fara castane !


A stat pe pervaz si a cugetat adanc, la planul B : castanele de pe parchet, de sub geam . Intai a coborat pe cutii, unde a stat si a cercetat terenul, sa gaseasca cel mai bun traseu spre castane...




Blitzul l-a nedumerit putin, ca ma privea intrebator : Ai ceva cu mine ?


A gasit traseul perfect : s-a prelins pe cutii, de acolo pe radiator, pana in punga cu castane...




Operatiune reusita, succes total ; fura castana si fugea cu ea afara, sa o ascunda. dupa care, venea din nou, pe acelasi traseu ...






Era atat de preocupat sa fure castanele, incat nu se sinchisea ca eram langa el si ii faceam poze. Cand era pe pervaz, am incercat sa inchid geamul in urma lui, si mititelul si-a pus tacticos castana jos din gura, s-a ridicat in doua labute si a inceput sa-si fluture labutele si sa ma maraie : lasa geamul deschis ! Era gata de lupta, ca sa-si apere geamul !
Am lasat geamul doar foarte putin intredeschis, convinsa fiind ca nu va putea sa se strecoare inauntru : m-am inselat !


Pentru intamplarea cu inchisul geamului, m-a pedepsit pe loc : pipi pe geam ! Veveritoi cu personalitate !


Daca am vazut asa, am decis ca distractia s-a incheiat pe ziua respectiva si i-am lasat geamul intredeschis doar de doua degete : cu siguranta ca nu avea cum sa se mai strecoare pe acolo ! In momentul asta, a innebunit Nebuneu' a doua oara : a facut isterii la geam, a marait, a facut tumbe, s-a maimutarit pe sticla geamului ! Daca a vazut ca nu merge asa, a incercat sa traga de geam ( in directia corecta ), ca sa-l deschida. N-avea destula forta in labute...  De nervi si de disperat, a incercat sa roada rama geamului, poate-poate isi va face loc sa treaca !






M-am dus sa-i inchid geamul de tot, ca rama era din metal, si nu voiam sa-si rupa dintii. El plesnea nervos din coada, si clantanea marunt din dinti, poate ma impresioneaza si ii deschid geamul !


No comments:

Post a Comment