start counter

Monday, October 26

Trezit din hibernare

Au fost cateva zile din iarna, in care a fost putin mai cladut, si ratonii mei s-au dezmortit din hibernare. Era noaptea taraziu, cand am auzit ca mi-a batut cineva la geam , si am vazut o pereche de ochi fosforescenti in noapte...

Mirositoru' infometat si slab ca vai de el, imi cerea de mancare ...


Mancare pentru catei nu aveam in casa, pentru ca in mod obisnuit, toata iarna ratonii dorm, si abia in primavara ma viziteaza . Asa ca i-am dat si eu ce am avut prin casa : niste colturi de prajitura, niste alune, resturi de mancare, chestii ...


Fericirea e maxima, ne indopam cu amandoua manutele...


Asta e tot, sau mai ai ceva pentru mine ? Chiar nu mai ai nimic ? Pot sa plec ?


Si a plecat.... Am vazut ca ii lipseau niste smocuri de blanita : cu siguranta a avut ceva lupte de dus ...


  

No comments:

Post a Comment