start counter

Tuesday, October 27

Grafitti

Doua minute, pana m-am spalat pe maini la baie, am lipsit din camera... Cand m-am intors, un raton, atarna in camera, agatat de pervaz doar cu gherutele de la labutele din fata. Pe pervaz, deasupra lui, alt raton il maraia ...
  Era exact ca in filmele cu gangsteri, cand un tip atarna de la geam , si vine tipul cel rau, care ii da peste degete...
   Am tipat la ei si s-au regrupat instant : agresorul a sters-o rapid afara, iar atarnatul a incercat sa se agate de perete cu labutele din spate, pana cand a reusit sa se catere pe pervaz si sa dispara si el afara... Poze n-am apucat sa fac, ca m-am temut sa nu se scape atarnatul in casa, ca nu stiu cum as fi scos afara dihania blanoasa
   Da' am facut poza la fata locului ...urmele bataliei ...

No comments:

Post a Comment