start counter

Monday, October 26

Ratonul la furat ...

Fratii Brodhers sunt cam cleptomani de felul lor, ca fura tot ce le cade in labute : de la mancare, pana la ariciul pazitor ! Era cat pe ce sa-mi fure ariciul, noroc ca i-am vazut cand voiau sa-l inhate, si am salvat ariciul !
Au furat pana si presul de la usa din spate a blocului, si l-am adus in fata geamului meu !


Inati se asigura ca nu prostestez ... Daca a vazut ca nu ii zic nimic, si-a vazut mai departe de treaba, ca biscuitii sunt irezistibili.


S-a chinuit o gramada de timp sa scoata biscuitii din pachet, si nu a renuntat : prada a fost bogata....3 biscuiti !


Nu, prada nu se imparte cu nimeni, nici macar cu cel mai bun tovaras ( Argintiu' ) ! Argintiul sa se descurce cum poate , ca Mirositoru; nu cedeaza nici locul de pe pervaz, nici mancarea ! si de regula, arunc mancare pe geam afara, peste capul Mirositorului, care nu are nimic de prostestat ...


Savureaza "prada" tot pe pervaz....il doare fix in coada de toata lumea !


No comments:

Post a Comment