start counter

Wednesday, October 28

Foamea

Veveritele mele, au "boala ascunsului " : ascund to ce prind , cu atat de multa pasiune, incat nu mai conteaza ca e de mancare sau nu. De obicei, veneau si mancau, si abia dupa ce se saturau, incepeau ca care alunele si sa le depoziteze pe la aripile masinilor din parcare.
   Pe unul din Mucezi, l-am vazut adesea cum cauta crapatura perfecta, in care sa-si ascuunda aluna ! O indesa bine cu labuta, dupa care o acoperea cu pamant imaginar, si alerga cracanat , din nou la geam, sa-si mai ia o aluna. Iar eu ii luam alunele de la geam : sa manace doar cat ii este foame, nu sa le ascunda !
    Toamna trecuta, am fost intr-un parc mai mare, sa culeg ghinda pentru veverite, cu gand sa-mi ajunga peste iarna. Am cules 26 de kilograme, care mi-au ajuns ....5 saptamani ! De ce ? Pentru ca veveritele si-au pus la punct o noua tehnica de a fura ghinda :  mancau, fugeau si ascundeau din ea, dupa care se intorceau la geam si mancau din nou. Puteam sa nu le dau mancare ? Nu puteam.... Iar ele continuau sa ascunda alternativ ....
Din pacate, anul acesta, a fost o furtuna mare prin vara, care a scuturat ghindele cand erau inca verzi ...anul asta veveritele mele sunt vaduvite de ghinda !


Da, veveritele mele, vin manate de foame, pe orice vreme, sa-si ia mancare din geam. Ca e soare :



:
Ca e ger de le ingheata rasuflarea :

Ca ploaie si vant de le flutura coada ca o flamura :




Ca isi fac partie prin zapada :




Sau sunt insarcinate si greoaie :


Ele continua sa vina la geam, in fiecare zi ....


2 comments:

  1. Astea toate ar face bani daca-ar fi asezate frumos intr-o carte pentru copii. Cu poze cat mai multe si cut mai mare "rezolutie".

    Tiraj mic la inceput. In Romania si-n Canada.

    Sa stii ca am avut gura aurita cu doi tipi care azi sunt consacrati.
    Adica ceva mi mult decat blog, ceva care aduce si niste maruntei si o pozitie sociala, relatii in alta lume decat a mall-urilor sarace si-a magaziilor cu ziare.
    Zic si eu, nu dau cu paru.
    Nu glumesc.

    ReplyDelete
  2. HH are dreptate. Ar trebui sa te gandesti serios la acest aspect. Poate, pentru inceput, nu e nevoie de o carte tiparita, ci de una electronica, cu vanzare pe internet. Astfel, imbini placutul cu utilul.

    ReplyDelete