start counter

Monday, October 26

Istericale de gravida...



Fricosu' venit sa-i dau mancare si i-am dat o gramada, ca are regim preferential, insarcinata fiind .Fricosu', daca are cana cu apa langa el, nu manaca pana nu se spala pe labute : de fiecare data si fara exceptie. Isi inmoaie pe rand, labutele din fata in casa, de cateva ori, si abia apoi incepe sa manace !
   Dupa care, bea apa din aceeasi cana, desigur....
 Dupa ce a mancat tot, a coborat din geam, si statea si se gandea ( cu nasul in pamant ) : sa mai urce pe geam, sa nu mai urce... Si se urca, se uita gales la mine, sa-i mai dau. Si nu i-am mai dat, ca trebuie sa-si caute si singur ; nu vreau sa il fac dependent de mine.

  A facut miscarea "urcat - gandit sub geam - cobora"t, de vreo 20 de ori....
Asa ca i-am pus plasa, in ideea ca ca il conving sa plece. Si am crezut ca a plecat, asa ca am pus alte bobite la geam, pentru urmatorii ratoni .
    Pana am venit din baie, rupsese plasa, si baga labuta prin gaura, si pescuia niste bobite ratacite.  Problema nu era ca bagase labuta, da' insista sa-si bage si coada !   Pozele se vad doar daca sunt facute mari .

 
Nu m-am putut supara pe el : hormoni de fiinta insarcinata ! Cu atat maimult cu cat, in mod obisnuit, Fricosu' este foarte cuminte si timid...n-ar face in ruptul capului asa o rautate ! Daca a vazut ca nu i-am mai pus bobite, s-a maimutarit pe geamul meu : patina foarte interesant, cu labutele ude pe sticla ...
 


No comments:

Post a Comment